Door de wisseling van ondersteunend bureau van NVvA en AKC zijn er op dit moment nog problemen op de website. De backoffice is gewijzigd, en deze wijziging wordt momenteel doorgevoerd op de website. Het opnieuw koppelen van de complexe infrastructuur achter de website en de verenigingsapp zorgt voor onverwachte vertraging. Mede namens de technische partijen bieden wij onze excuses hiervoor aan.
Op dit moment werkt het inloggen op de website. Als je dit jaar voor de eerste keer inlogt, is een nieuw wachtwoord nodig. Gebruik de link wachtwoord vergeten met je lidnummer en het e-mailadres waarop je deze nieuwsbrief ontvangt. Je ontvangt dan een wachtwoordcode waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Nadat je een nieuw wachtwoord hebt aangemaakt, kun je weer inloggen.
Je kunt je nu weer opgeven voor evenementen, inloggen bij de AD Academie, en besloten pagina's en documenten raadplegen.
Let op: Het certificeringsdossier werkt nog niet!
Op dit moment wordt er hard gewerkt aan het aanpassen van persoonlijke ledengegevens en het bijwerken van de certificeringsdossiers. We beseffen dat dit lastig is en doen ons uiterste best dit zo spoedig mogelijk te realiseren. Er moesten ruim 44.000 bestanden worden gekoppeld aan de bestaande dossiers. Dit bleek een ingewikkelde operatie, en wij willen dat dit zorgvuldig en grondig getest wordt. Daarom hebben we nog maximaal 2 weken nodig om dit te realiseren. Zowel DNV als Hobéon zijn hiervan op de hoogte en geven uitstel voor het indienen van het certificeringsdossier, als dat in de periode van 15-12-2023 tot 10-2-2024 ingediend had moeten worden. Als de dossiers weer toegankelijk zijn, kun je je dossier aanvullen en daarna toesturen aan de certificerende instelling. Zij zorgen dan voor een juiste afhandeling.
Via de nieuwsbrief en de website houden we jullie op de hoogte.