Imagocampagne voor bedrijfsartsen | Arbeidsdeskundigen
10
okt
2016

Imagocampagne voor bedrijfsartsen

Deze maand is de campagne 'Bedrijfsarts worden. Het betere werk' van start gegaan. Voor de campagne worden tien ambassadeurs ingezet die werken als bedrijfsarts of voor het vak in opleiding zijn. Zij laten via blogs, vlogs, social media, artikelen en presentaties de aantrekkelijke kanten en mogelijkheden van het vak zien.

Basisartsen en zij-instromers kunnen ook gastcolleges of presentaties bijwonen en in gesprek gaan met een van de ambassadeurs. De campagne is een initiatief van een projectgroep van brancheorganisaties OVAL (arbodiensten, interventiebedrijven, adviesbureaus) en NVAB (Nederlandse Vereniging voor Arbeids- en Bedrijfsgeneeskunde), het ministerie van SZW en opleiders. Meer informatie www.bedrijfsartsworden.nl

NVvA
Terug naar overzicht
Meer NVvA nieuws
Nieuw in de AD Academie - Karin in Wetenschapsland

In de interviewreeks Karin in Wetenschapsland duikt arbeidsdeskundige Karin ...

Arbeidsdeskundigen
NVvA
Arbeidskrapte voorbij? Een kritische blik op de arbeidsmarkt

Volgens arbeidsmarktexpert Paul de Beer is de arbeidskrapte in Nederland vo ...

Arbeidsdeskundigen
NVvA
Open hiring: een baan zonder brief, cv of gesprek

Geen sollicitatiebrief, geen cv, geen gesprek – en tóch aan het werk. Voor ...

Arbeidsdeskundigen
NVvA
Meer Vereniging NVvA nieuws