Imagocampagne voor bedrijfsartsen | Arbeidsdeskundigen
10
okt
2016

Imagocampagne voor bedrijfsartsen

Deze maand is de campagne 'Bedrijfsarts worden. Het betere werk' van start gegaan. Voor de campagne worden tien ambassadeurs ingezet die werken als bedrijfsarts of voor het vak in opleiding zijn. Zij laten via blogs, vlogs, social media, artikelen en presentaties de aantrekkelijke kanten en mogelijkheden van het vak zien.

Basisartsen en zij-instromers kunnen ook gastcolleges of presentaties bijwonen en in gesprek gaan met een van de ambassadeurs. De campagne is een initiatief van een projectgroep van brancheorganisaties OVAL (arbodiensten, interventiebedrijven, adviesbureaus) en NVAB (Nederlandse Vereniging voor Arbeids- en Bedrijfsgeneeskunde), het ministerie van SZW en opleiders. Meer informatie www.bedrijfsartsworden.nl

NVvA
Terug naar overzicht
Meer NVvA nieuws
Samenwerken aan werk: wat is BAR

Ziekte en werk – twee werelden die op het eerste gezicht moeilijk met elkaa ...

Arbeidsdeskundigen
NVvA
Bescherm diversiteit en inclusie: Nederlandse bedrijven moeten nu handelen

De recente ontwikkelingen in de Verenigde Staten, waarbij bedrijven die zak ...

Arbeidsdeskundigen
NVvA
Tussenrapportage WIA-onderzoek: zorgen over fouten bij UWV

De Algemene Rekenkamer heeft een tussenrapportage uitgebracht over het lope ...

Arbeidsdeskundigen
NVvA
Meer Vereniging NVvA nieuws