Imagocampagne voor bedrijfsartsen | Arbeidsdeskundigen
10
okt
2016

Imagocampagne voor bedrijfsartsen

Deze maand is de campagne 'Bedrijfsarts worden. Het betere werk' van start gegaan. Voor de campagne worden tien ambassadeurs ingezet die werken als bedrijfsarts of voor het vak in opleiding zijn. Zij laten via blogs, vlogs, social media, artikelen en presentaties de aantrekkelijke kanten en mogelijkheden van het vak zien.

Basisartsen en zij-instromers kunnen ook gastcolleges of presentaties bijwonen en in gesprek gaan met een van de ambassadeurs. De campagne is een initiatief van een projectgroep van brancheorganisaties OVAL (arbodiensten, interventiebedrijven, adviesbureaus) en NVAB (Nederlandse Vereniging voor Arbeids- en Bedrijfsgeneeskunde), het ministerie van SZW en opleiders. Meer informatie www.bedrijfsartsworden.nl

NVvA
Terug naar overzicht
Meer NVvA nieuws
Arbeid als medicijn: werk integreren in het behandelproces

Werk speelt een steeds grotere rol binnen GGZ-behandeltrajecten, schrijft K ...

NVvA
NVvA
Werk met IVA of Wajong zonder arbeidsvermogen: nieuwe kansen voor gemotiveerde cliënten

Cliënten met een IVA (Inkomensvoorziening Volledig Arbeidsongeschikten) of ...

NVvA
NVvA
Factsheet Nationale Enquête Arbeidsomstandigheden 2023

Bijna 62 duizend werknemers hebben deelgenomen aan de Nationale Enquête Arb ...

NVvA
NVvA
Meer Vereniging NVvA nieuws