De agenda en stukken voor de Extra Algemene Ledenvergadering zijn online te vinden. De stukken zijn gemaild aan de leden die zich voor de ALV hebben aangemeld. Deze ALV zal digitaal plaatsvinden vanuit een Webinar studio. Als je je aanmeld voor de ALV ontvang je een dag van te voren de inloggegevens. Een digitale ALV heeft een ander karakter dan een reguliere ALV. Belangrijkste is dat we je verzoeken om eventuele vragen vooraf in te sturen. Je kunt tot 18 mei je vragen over de stukken sturen naar nvva@arbeidsdeskundigen.nl. Iedere vraag wordt beantwoord per mail en alle vragen met de antwoorden zijn voor alle leden zichtbaar op een speciale pagina op de website. Tijdens de vergadering worden de vragen en antwoorden door de voorzitter meegenomen in de presentatie. De in de stukken gevraagde besluiten worden via het webinar gepresenteerd. Gedurende de ALV is er een digitale stemprocedure. Deze stemming is rechtsgeldig.
De agenda en de stukken, vind je hier.
Aanmelden voor de ALV kan hier.