apr

Online Algemene Ledenvergadering op 16 mei 2023

Op 16 mei organiseert de NVvA haar Algemene Ledenvergadering voorjaar 2023. De vergadering zal dit jaar weer online plaatsvinden, vanuit een studio. Je kunt de vergadering volgen via de AD Academie met je eigen inloggegevens.

Voorbereiding

Een digitale ALV verschilt van een reguliere ALV en het is daarom belangrijk om je vragen vooraf te stellen. Je hebt tot 10 mei de mogelijkheid om vragen te sturen naar nvva@arbeidsdeskundigen.nl.

Agenda

Op de agenda staat de bespreking van het jaarverslag en de financiën centraal. Daarnaast zullen de bestuurswisselingen in de platformen en regio’s worden besproken. De agenda en bijbehorende documenten voor de digitale ALV zijn beschikbaar, als je bent ingelogd, op de website via deze link. Indien je je hebt aangemeld, zullen deze documenten ook naar je worden toegestuurd.

Aanmelden

Wil je de digitale ALV bijwonen? Meld je dan aan via via Online Algemene Leden Vergadering | Arbeidsdeskundigen.

Meer NVvA nieuws
Kabinet zet in op vereenvoudiging verlofstelsel

Het ministerie van SZW deelt vandaag zijn visie op de vereenvoudiging van h ...

NVvA