apr

NVvA: Online Algemene Ledenvergadering voorjaar 2024.

Op 12 juni van 12.00 tot 13.00 uur organiseert de NVvA de Online Algemene Ledenvergadering voorjaar 2024.

Net als afgelopen jaren, zal de vergadering online plaatsvinden, vanuit een studio. Je kunt de vergadering volgen via de AD Academie met je eigen inloggegevens.

Voorbereiding

Een digitale ALV verschilt van een reguliere ALV en het is daarom belangrijk om je vragen vooraf te stellen. Je hebt tot 5 juni de mogelijkheid om vragen te sturen naar nvva@arbeidsdeskundigen.nl.

Agenda

De agenda zal bestaan uit het jaarverslag en de financiën. Daarnaast zullen de bestuurswisselingen in de platformen en regio’s worden besproken. De agenda en bijbehorende documenten voor de digitale ALV zijn twee weken voor de vergadering beschikbaar op de website. Indien je je hebt aangemeld, zullen deze documenten ook naar je worden toegestuurd.

Aanmelden

Wil je de digitale ALV bijwonen? Meld je dan aan via Online Algemene Leden Vergadering | Arbeidsdeskundigen.

Meer NVvA nieuws
Meer werkcentra om krapte op arbeidsmarkt aan te pakken

Het demissionaire kabinet heeft aangekondigd om de komende jaren 86 miljoen ...

NVvA