Het bouwen aan vertrouwen van de klant begint binnen de organisatie in het sociaal domein. En wil je meer vertrouwen zien, moet je meer vertrouwen geven. Hoe doe je dat binnen de kaders van de wet en regelgeving, protocollen, procedures en regels?
Het bouwen aan vertrouwen van de klant begint binnen de organisatie in het sociaal domein. En wil je meer vertrouwen zien, moet je meer vertrouwen geven. Hoe doe je dat binnen de kaders van de wet en regelgeving, protocollen, procedures en regels?
Moet je alle gevallen gelijk behandelen of leidt juist dat tot rechtsongelijkheid? We gaan in gesprek met Annie de Jonge-Seepma en Marieke Thoomes die richting en vorm geven aan de Maatwerkplaats binnen het UWV. Een plek waar vanuit verschillende disciplines gekeken wordt naar casussen waarbij de klant tussen wal en schip dreigt te vallen en de ruimte wordt gezocht in de regels met maatwerk. En we gaan in gesprek met Peter van Leeuwen van de Landelijke Cliëntenraad, zij staan voor bestaanszekerheid voor iedereen. Want vertrouwen bouwen doe je met z’n allen, dat kun je niet alleen.
Enkele dagen voor de bijeenkomst ontvang je de gegevens om te kunnen deelnemen.
Programma:
Word vandaag nog lid van de Nederlandse Vereniging van Arbeidsdeskundigen (NVvA).
Maak in een paar stappen je account aan.
LID WORDEN