Imagocampagne voor bedrijfsartsen | Arbeidsdeskundigen
10
okt
2016

Imagocampagne voor bedrijfsartsen

Deze maand is de campagne 'Bedrijfsarts worden. Het betere werk' van start gegaan. Voor de campagne worden tien ambassadeurs ingezet die werken als bedrijfsarts of voor het vak in opleiding zijn. Zij laten via blogs, vlogs, social media, artikelen en presentaties de aantrekkelijke kanten en mogelijkheden van het vak zien.

Basisartsen en zij-instromers kunnen ook gastcolleges of presentaties bijwonen en in gesprek gaan met een van de ambassadeurs. De campagne is een initiatief van een projectgroep van brancheorganisaties OVAL (arbodiensten, interventiebedrijven, adviesbureaus) en NVAB (Nederlandse Vereniging voor Arbeids- en Bedrijfsgeneeskunde), het ministerie van SZW en opleiders. Meer informatie www.bedrijfsartsworden.nl

NVvA
Terug naar overzicht
Meer Arbeidsdeskundigen nieuws
Terugblik jubileumfeest AKC

In 2024 bestaat het AKC 15 jaar. Die mijlpaal vierden we op 28 juni, tijden ...

AKC
Arbeidsdeskundigen
Versterk de kerngroep Technologisering!

Het AKC bouwt met de kerngroep Technologisering aan een kennisnetwerk dat t ...

AKC
Arbeidsdeskundigen
‘Impact maken voor iedereen in een kwetsbare arbeidsmarktpositie’

Met de komst van directeur Marianne Holleman en programmamanager Vincent Br ...

AKC
Arbeidsdeskundigen
Meer Arbeidsdeskundigen nieuws